دکل مهاری به طور گسترده در ساخت شبکه های ارتباطی کاربرد دارد. دکل مهاری G35 یکی از مدلی های این دکل است که در این متن به معرفی و بررسی آن پرداخته می شود.

دکل مهاری به طور گسترده در ساخت شبکه تلفن همراه، شبکه های رایانه ای استفاده می شود. همچنین از این نوع دکل در رادیو و بی سیم کاربرد دارد. به دلیل مهار شدن این دکل از طریق سیم مهار متصل شده به زمین یا تکیه گاهی دیگر، به آن نام دکل مهاری داده اند. این دکل برای جایی که فضای کافی وجود داشته باشد مناسب است و مزیت آن وزن پایین است.

.

دکل مهاری G35 دکل مهاری g35به دلایل نصب آسان و کم هزینه، سبک بودن و قیمت ارزان این دکل بسیار پر استفاده شده است و حتی روی پشت بام ادارات و منازل نصب می شود. دکل مهاری در انواع مختلفی تولید می شود که یکی از آن ها سری G است که در ابعاد G25،G35،G45،G55،G65،G80 تولید می شود. عدد مقابل G عرض قاعده بخش ها به سانتی متر است. دکل مهاری G35 به صورت سه ضلعی است و عدد 35، عرض قاعده 35 سانتی متری هر یک از سه وجه دکل را نشان می دهد.

دکل G35 از سکشن های 3 متری مثلثی تشکیل شده که پایه های آن از لوله نمره 3 هستند و در تیپ A از طریق میلگردهای نمره 8 به شکل خرپایی متصل می شوند. این نوع دکل برای نصب تا ارتفاع حداکثر 36 متری توصیه می شود.

.

.

.

متعلقات دکل مهاری G35

دکل مهاری g35این نوع دکل اغلب در پشت بام ها نصب می شود و در هر 9 متر و گاهی اوقات هر 6 متر به وسیله سیم مهار از سه جهت با زاویه 120 درجه مهار می شود. هر سکشن از یک بدنه لوله ای و اتصالات میلگردی که با جوش CO2 به هم متصل می باشند تشکیل شده است. هر سکشن طبق استاندارد دارای 8 ردیف پله برای افزایش مقاومت و ایستایی دکل و همچنین سهولت برای بالا  از آن طراحی شده است.

.

برای جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی، دکل دارای پوشش گالوانیزه گرم است. متعلقات دکل G35 عبارت اند از: صفحه بیس دکل حفاری، سیم مهار دکل، سکشن یا بدنه، کمربند دکل، مهارکش، کرپی (کلمس) و گوشواره، تاج دکل، صفحه تعادل، پیچ و مهره، تسمه کمربندی، صفحه پشت دیوار، میله انکر بولت یا عصایی.

.

.

.

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

.

.

مقالات بیشتر درخصوص دکل مهاری گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید


طراحی و اجرای شبکه ، لینک رادیویی، دکل مهاری مهاری ,مهار ,سکشن ,شبکه ,صفحه ,دکل، ,کاربرد دارد ,ساخت شبکه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیلم و سریال یورو تراک2 ایران حسابداری تیزپرداز poodlehihi اموزش تخصصی رایانه و رفع مشکل سریال ممنوعه قسمت چهاردهم - (فصل دوم)(قسمت اول) نانوایی | تنور سنتی | تنور گلی بانوی زیبا